czwartek, 1 września 2011

26 . Dobra wiadomość .

Znalazł się kabel od aparatu , oh jaka jestem szczęśliwa , juz jutro postaram się dodać nowe stylizacje , dzisiaj było rozpoczęcie roku , nie miałam jakoś na to czasu , ale może coś wynajdę na kompie .Jak Wam się podobał pierwszy dzień szkoły ? Bo mnie wszystko zadziwiało , nawet zwykłe stare , drewiane ławki . Czułam się w nich obco :) To dwne zdjęcia , z parku miniatur , na pierwszym moje kumpele - Mala i Ola :)


Fryteczki .. Mmm dobre ; ]

Pod Big Benem 
Rurki - H&M - 45 złotych 
Buty - le qog sportif
Kurtka -The North Face 


1 komentarz:

  1. hej . jest mozliwosc, alby Kamil Bednarek w raz z zespolem SGM wystapil po raz drugi w tym roku w Lesznie . warunek? musi sie uzbierac na fejsie na tym profilu: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002885054022 pod wydarzeniem pod tym linkiem: http://www.facebook.com/event.php?eid=258941760790978 ponad 1000 osob na tak, albo ok. 1000 osob . wtedy moze menager Kamila zgodzi sie alby byl jeszcze jeden koncert . data 3 grudnia jest wymyslona przeze mnie, narazie nie wiadomo kiedy bedzie konceri i czy wogole bedzie . wszystko zalezy od nas ; )) jezeli jestes chcetna i masz kolezanki i kolegow ktorzy lubia Kamila i chcieliby go zobaczyc , klikaj w wywdarzeniu na "TAK"! ; )) pozdrawiam ; **

    tak mi przeslali, podaje dalej ; p

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad , jeżeli chcesz mnie tylko obrazieć - nie pisz , dodasz do obserwowanych ? ja również . Warto abyś podał tez link do swojego bloga , napewno go obejrzę :)