środa, 27 lipca 2011

11.Słoneczko . :)

Cześć , przepraszam że znów zawaliłam i mało pisałam ale byłam na Mazurach . Zdjęcia z mazur też postaram się dodać ale jutro lub w czwartek . Dziś dodaję zdjęcia z placu zabaw . Mieliśmy występ do gazety lokalnej . Na szczęście pojawiło się słońce i mogłam ubrać swoją sukienkę oraz nowe buty . 
+ zdjęcie moich kotów . Bardzo lubie je fotografować :)

Metryczka :
Sukienka - H&M 39 zł . 
Buty - Rzymianki , Deichmann 50 zł . 
Żakiet - Primark , Anglia . - 25 zł . 
Kolczyki - Urodziny . 








3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi także podobają się twoje zdjęcia :)
    w szortach nie była moja siostar tylko koleżanka niestety niewiem gdzie je kupiła:(

    także obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super maxi ;)
    http://porcelain-desire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie ślad , jeżeli chcesz mnie tylko obrazieć - nie pisz , dodasz do obserwowanych ? ja również . Warto abyś podał tez link do swojego bloga , napewno go obejrzę :)